Maksuhäiriöt

Mikäli sähkölaskusi jää maksamatta, saat maksumuistutuksen noin kahden viikon kuluessa laskun eräpäivän jälkeen. Jos maksu muistutuksesta huolimatta edelleen viivästyy, lasku siirtyy perintätoimisto Lindorff Oy:n kanssa hoidettaviksi. Laskun siirryttyä perintätoimiston käsittelyyn, maksuaikaa ja maksusopimuksia koskevat yhteydenotot tehdään suoraan Lindorffille.


Lindorffin asiakaspalvelu:

  • henkilökohtainen asiakaspalvelu päivystää palvelunumerossa 010 270 0345 ma−pe kello 8−20 ja la kello 10−15
  • muina aikoina voit ottaa yhteyttä tekstiviestillä tai sähköpostilla
  • tekstiviestipalvelu: 050 430 5526, sähköposti: palvelu@lindorff.fi
  • voit myös hoitaa asiasi kätevästi verkkopalvelun kautta: www.lindorff24.fi


Lisätietoja osoitteessa www.lindorff.fi