Online-palvelu on käytössä - seuraa sähkön kulutustietojasi
Paneliankosken Voiman päivitetty Online-palvelu edellyttää kaikilta rekisteröitymistä
Online-palvelumme saa käyttöön vahvalla tunnistautumisella. Tämä tarkoittaa, että ensimmäisellä kerralla pitää tunnistautua esimerkiksi pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Käytön pääsee aloittamaan, kun rekisteröityy uuteen Onlineen uutena käyttäjänä valitsemalla Kirjaudu tunnistautumalla. Samalla luodaan tili, joka koostuu asiakkaan keksimästä käyttäjätunnuksesta, toimivasta sähköpostiosoitteesta ja vähintään 8 merkin salasanasta.
Jatkossa voi päättää, meneekö palveluun käyttäjätunnuksella ja salasanalla vai vahvalla tunnistautumisella. Kotisivujemme tuttu keltainen nappi vie Online-palveluun.
Online-palvelu
Mikä on Online?
Paneliankosken Voima Oy tarjoaa asiakkailleen sähköisen Online-palvelun, jossa voi tarkastella kulutustietojaan kätevästi netissä. Myös pientuotannon tiedot päivittyvät palveluun.
Onlineen rekisteröidyttyään asiakas pääsee näkemään kulutustietonsa jopa tuntitasolla
päivä-, kuukausi- ja vuositasojen lisäksi.
Online-palvelussa näkyy yhteenvetotyyppinen Etusivu, varsinainen kulutustietojen tarkastelun Energiaraportit, Sopimustiedot, Keskeytysvahti ja Häiriökartta, joka vie PKV:n keskeytyskartalle. Keskeytysvahti on palvelu, jossa asiakas pääsee valitsemaan, miten haluaa tiedon, jos sähköt menevät poikki. Puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen voi lisätä ja niitä muokata. Lisäksi pystyy valitsemaan, haluaako tiedon sähkökatkosta tekstiviestinä myös yöaikaan.
Rekisteröityminen ja käyttö
Käyttäjä pääsee rekisteröitymään Onlineen valitsemalla ensimmäisellä kerralla Kirjaudu tunnistautumalla. Samalla luodaan tili, joka sisältää käyttäjätunnuksen, toimivan sähköpostiosoitteen sekä salasanan. Seuraavilla kerroilla voi itse valita, kirjautuuko palveluun käyttäjätunnuksella ja salasanalla vai vahvan tunnistautumisen kautta.
Jos salasana joutuu hukkaan, sen saa kirjautuneena ollessaan vaihdettua asetuksista sekä muuten Onlinen kirjautumissivulta Salasana unohtunut? -linkistä. Jälkimmäinen vaihtoehto lähettää sähköpostiin linkin, josta pääsee vaihtamaan salasanansa.
Palvelun käytössä on huomattava, että Päivitä-nappia pitää painaa, kun esimerkiksi vaihtaa kulutustietojen ajanjaksoja.
Mikäli Online-palvelun käyttöönotossa tai sen sisällössä on ongelmia tai muuta kysyttävää, apua saa soittamalla asiakaspalveluumme puh. 02 838 6100 tai laittamalla sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@pkvoy.fi.